педагогічна діяльність макаренко реферат
педагогічна діяльність макаренко реферат
Реферат для аттестации на Первую категорию директора, завуча, начальника, классного руководителя, воспитателя, музыкального руководителя, вожатого, всех учителей, методиста, педагога дополнительного образования, дефектолога, студента-практиканта, социального педагога, учителя начальных классов, логопеда, военного руководителя, организатора внеклассной и внешкольной работы, учителя-предметника, психолога, руководителя физического воспитания для всех классов. Материалы для аттестации для всех классов.
Педагогічна діяльність А. С. Макаренка ввібрала в себе кращі досягнення класичної та нової педагогіки. Його спадщина — досягнення всього прогресивного людства, яке прагне-до гуманної освіти. Він вирішував складні педагогічні проблеми, які хвилюють нас і зараз. Тому ми впевнено говоримо "А. С. Макаренко — наш сучасник", "З А. С. Макаренком — у XXI сторіччя". Його розробки в педагогіці не втратили свого значення і сьогодні. Перша стратегічна лінія його світогляду — віра в педагогіку, її випереджуючу функцію в розвитку дитини, підлітка, юнака.
РЕФЕРАТ. на тему: Макаренко Антон Семенович. Зміст. Введення. Біографія. Основні педагогічні ідеї. Позиція А.С. Макаренко про вимогу до особистості вчителя. Висновок. Список літератури. Введення. Антон Семенович Макаренко (1888-1939) - один з вітчизняних педагогів і письменників. У 1937 році А.С. Макаренко приїжджає до Москви, де в подальшому і проходить його літературна і суспільно-педагогічна діяльність. З другої половини 1930-х років Макаренко фактично був відсторонений від педагогічної практики і в останні роки життя займався науковим і письменницькою працею. З-під його пера вийшли стали вже класикою педагогічні твори: «Педагогічна поема», «Прапори на баштах», «Книга для батьків» та інші.
У своїй педагогічній роботі А.С.Макаренко виходив з такого положення: „Відповідальність перед дітьми – це відповідальність перед історією; сьогоднішні діти – це завтрашня історія, завтрашнє майбутнє людства, нашої великої справи”. А.С.Макаренко створив два взірцевих педагогічних заклади – колонію Горького („Педагогічна поема”), комуну ім. Дзержинського („Прапори на баштах”, „Марш 30-го року”). Тисячі правопорушників, дітей без нагляду не тільки підняв „з дна” життя, але й повернув до життя, виховав їх передовими громадянами нашої Вітчизни.
Реферат Педагогика А С Макаренко стоїть тому щоб спілкування педагогів учнів базувалося дружніх взаєминах повазі вчителя особистості учня вірі його сили можливості суті він. Страница: 2. Педагогічна діяльність А.С. Макаренка. Рефераты, курсовые, дипломные, контрольные (предпросмотр). Тип: Реферат. Файл: Word (.doc) в архиве zip. Язык: Украинский. Категория: Педагогика. Адрес этого реферата http://referat.repetitor.ua/?essayId=10666 или. Загрузить.
Педагогічні погляди А.С. Макаренка (реферат, курсовая, диплом, контрольная). Антон Семенович Макаренко проявив себе активним будівничим соціалістичної школи і радянської педагогіки, проте у своїх творах і діяльності широко використовував надбання народної педагогічної мудрості. Вийшовши з глибин народу, А. Макаренко тонко підмітив можливості народних виховних засобів і мудро вплітав їх у своїх навчально-виховних заходах, обстоював їх у своїх творах. Особливо вдало використовував скарби народної педагогіки у розв’язанні проблем трудового виховання. Серцевиною педагогічної діяльності А. С. Макар
Реферат - Педагогическое наследие А. С. Макаренко (аналитический обзор) Структура: принципы теории и практики А. С. Макаренко; воспитание в коллективе и через коллектив; о трудовом воспитании; значение игры в воспитании; о семейном воспитании; выводы; кратко биография - 9 стр. МПГУ, 2011, экстернат.
Антон Семенович Макаренко народився 13 березня 1888 року в м. Білопіллі, Сумського повіту, Харківської губернії, в сім’ї робітника-маляра залізничних вагонних майстерень. У молодому віці (1896 р.) Антон Макаренко вступає до Білопільського двокласного залізничного училища. З осені 1901 р., через від’їзд родини до м. Крюкова, навчається у Кременчуцькому міському чотирикласному училищі, по закінченні якого (1904 р.) продовжує навчання на однорічних педагогічних курсах, що готували вчителів початкової школи. Здобута освіта, найнижча фахова в тодішній Росії, і статус вчителя-підмайстра, не задоволь
Аналіз стану наукової розробки проблеми свідчить, що в сучасному науковому просторі існує низка досліджень, автори яких частково торкалися питань діяльності лабораторії «Макаренко-реферат» (Н. Дічек, Л. Гриценко, А. Фролов та інші), а також внеску її свівзасновника та незмінного керівника Г. Хілліга у справу вивчення та пропаганди науково-педагогічної спадщини А.С. Макаренка (О. Абарінов Т. Бондар, М. Гетманець, І. Зязюн, В. Моргун та інші). Проте передумови створення цієї лабораторії ще не стали предметом спеціального вивчення. Мета статті – розкрити основні передумови створення лабораторії «Макаренко-реферат» при Науково-дослідному центрі порівняльної педагогіки Марбурзького університету імені Філіппа.
1. Головні віхи в педагогічній діяльності А.С.Макаренка. 2. А.С.Макаренко про формування колективу, закони його розвитку. Педагог-новатор, ентузіаст, активний борець за нове виховання А.С.Макаренко пройшов великий творчий шлях, з яким необхідно ознайомитись з підручника [1], [2] та з його автобіографічних творів “Педагогічна поема”, “Прапори на баштах”. Перечитавши “Педагогічну поему”, складіть список різних традицій, які А.С.Макаренко використовував у своїх закладах (при цьому можна користуватися предметним покажчиком з 7-томника). Тематика рефератів: 1. А.С.Макаренко про проблему авторитету батьків у сім’ї. 2. А.С.Макаренко про формування свідомої дисципліни.
Багато важливих педагогічних ідей Макаренко запропонував у галузі трудового виховання, адже у закладах, якими він керував, багато місця відводилося трудовій діяльності вихованців. Макаренко вказував, що у трудовому вихованні треба розрізняти дві взаємопов’язані сторони: одна – формування умінь і навичок працювати, друга – виховання любові і поваги до праці. Макаренко був прихильником виробничої (сільськогосподарської і промислової) праці, вважав, що лише в такій праці виробляється правильний характер людини, виховується відповідальність за свою роботу, яка є частиною загальної колективної праці.
Реферат - Педагогічна спадщина А. С. Макаренка (аналітичний огляд) Структура: принципи теорії і практики А. С. Макаренка; виховання в колективі і через колектив; про трудове виховання; значення гри у вихованні; про сімейне виховання; висновки; коротко біографія - 9 стр.МПГУ, 2011, екстернат. Реферат - Педагогічна спадщина А.С. Макаренко (аналітичний огляд). n1.docx (1 стор.) Оригінал. Реферат - Макаренко А.С. Педагогічна поема.
реферат на тему Теорія та практика колективного виховання А,С,Макаренка. Подробнее о работе: Читать или Скачать. ВНИМАНИЕ А.С.Макаренко створив два взірцевих педагогічних зааклади - колонію Горького („Педагогічна поема”), комуну ім.Дзержинського („Прапори на баштах”, „Марш 30-го року”). Тисячі правопорушників, дітей без нагляду не тільки підняв „з дна” життя, але й повернув до життя, виховав їх передовими громадянами нашої Вітчизни. [8, с.221]. Згідно з вченням Макаренка, характерними ознаками стилю життя і діяльності дитячого колективу є: мажор, почуття власної гідності, здатність до орієнтування, почуття захищеності, здатність до гальмування, звичка поступатися товаришеві, єдність колективу.
Инна Пискунова Доклад «Макаренко Антон Семёнович» для студентов. Макаренко Антон Семёнович. Родился 1 марта 1888 году в городе Белополье в Харьковской губернии в семье рабочего-маляра. В 1904 окончил 4-классное училище в городе Кременчуге, затем учительские курсы. В 1905–1914 годах преподавал в железнодорожных училищах. В 1916–1917 годах служил ратником в действующей армии, затем был демобилизован в связи с близорукостью. В 1917 году с золотой медалью окончил Полтавский педагогический институт. В то время считалось, что человек либо от рождения склонен к порокам, или же от рождения порядочен.
Реферат: Педагогика А.С. Макаренко. МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ РФ. Тюменский государственный нефтегазовый университет. Институт нефти и газа. Направление технической кибернетики. РЕФЕРАТ. на тему «Педагогика А.С. Макаренко». Выполнил: ст. гр. ИВТ 99-2. Франк В.А. Проверил: Галимова Р.А. Тюмень 2002.
Идеи Макаренко долгое время не признавались официальной педагогикой. Понадобились долгие годы борьбы за их утверждение в науке. Сегодня мы должны констатировать, что концепции Макаренко были приняты на вооружение в одностороннем виде, со значительным смещением акцентов вплоть до их искажения. Теперь, благодаря проведенным в последние годы исследованиям, мы можем довольно определенно судить, как и почему это произошло. В 1936 г. было принято постановление ЦК ВКП (б) «О педологических извращениях в системе Наркомпросов».
Реферат на тему: Видатні майстри педагогічної праці А. Макаренко, В. Сухомлинський План. 1. Основні етапи життя і діяльності А. Макаренка. 2. А. Макаренко про педагогічну майстерність. 1. Основні етапи життя і діяльності А. Макаренка. 2. А. Макаренко про педагогічну майстерність. 3. Система роботи новатора А. Макаренка як приклад для становлення педагога-майстра. 4. В. Сухомлинський - людина, вчитель, вчений. 5. Новаторські ідеї педагога В.Сухомлинського.
Педагогічна діяльність А. С. Макаренка. Завантажити презентацію. Презентація по слайдам Антон Семенович Макаренко (1888 – 1939) – педагог, письменник, публіцист. Знання виховання повинно прийти до вихователя не у процесі байдужого його вивчення, а лише в процесі спільної з ним роботи і найактивнішої йому допомоги А. С. Макаренко. Слайд 3. 1888 – народився в м. Білопіллі в сім’ї робітника залізничних майстерень.
А.С.Макаренко – великий педагог, посвятивший свою жизнь воспитанию ребят в детской колонии. Ему удалось превратить место заключения в самостоятельную коммуну, которая не только полностью обеспечивала себя, но и отдавала часть заработков государству. В 1988 году А.С.Макаренко был признан ЮНЕСКО одним из лучших педагогов мира. Правда, его методику часто критиковали, называли антисоветской, негуманной (в числе строгих критиков была и Н.К.Крупская), но достигнутые результаты говорят о многом. В чем состоял секрет А.Макаренко, и где сегодня применяется его система? Тогда и сейчас. В послевоенное вр
Антон Макаренко створив два педагогічних заклади — колонію Горького («Педагогічна поема»), комуну ім. Дзержинського («Прапори на баштах», «Марш 30-го року»). У своїй педагогічній системі Макаренко насамперед виділив основні ознаки колективу: Спільна мета, спільна праця, спільна організація цієї праці; Органічний зв'язок з іншими колективами Перша стадія — вимагає педагог, він же вивчає вихованців, організовує різноманітну колективну діяльність; Друга стадія — вимагає педагог і актив. Робота з активом. Різноманітні форми колективної діяльності, розвиток активності; Третя стадія — колектив висуває до окремої особистості.
А. Макаренко – життя та діяльність. Педагогічна діяльність і теоретична спадщина А. Макаренка. – Режим доступу: http://io.ua/ s29717. – Заголовок з екрана. – Понеділок, 28.07.08, 10:30. Международная ассоциация А. С. Макаренко. – Режим доступу: http://antonmakarenko.narod.ru/. – Заголовок з екрана. Педагогическая характеристика коллектива: [реферат]. – Режим доступу: http: // bestreferat. com. ua / referat / detail – 22417. html. – Заголовок з екрана. – Понеділок, 28.07.08, 10:30. Педагогические воззрения А. С. Макаренко. Педагогическое наследие. Педагогіка. Педагогічна антропологія. Педагогічна діяльність. Педагогічна майстерність. Педагогічна професія. Педагогічна система. Педагогічна спадщина.
1. Педагогічна система А.С.Макаренка: · Життя, практична і теоретична діяльність А.С. Макаренка. · Вчення А.С.Макаренка про колектив як інструмент всебічного розвитку особистості. · Трудове виховання та проблема поєднання навчання з продуктивною працею («Педагогічна поема», «Прапори на баштах»). · Проблеми сімейного виховання дітей у творах А.Макаренка («Книга для батьків», «Лекціїп про виховання дітей»). · Питання педагогічної майстерності у спадщині А.Макаренка. 2. Педагогічна спадщина В.О.Сухомлинського: · Життя, практична і теоретична діяльність. · Поєднання ідей класичної і народної педаг
А.С.Макаренко – великий педагог, посвятивший свою жизнь воспитанию ребят в детской колонии. Ему удалось превратить место заключения в самостоятельную коммуну, которая не только полностью обеспечивала себя, но и отдавала часть заработков государству. В 1988 году А.С.Макаренко был признан ЮНЕСКО одним из лучших педагогов мира. Правда, его методику часто критиковали, называли антисоветской, негуманной (в числе строгих критиков была и Н.К.Крупская), но достигнутые результаты говорят о многом. В чем состоял секрет А.Макаренко, и где сегодня применяется его система? Тогда и сейчас. В послевоенное вр
Реферат на тему: Видатні майстри педагогічної праці А. Макаренко, В. Сухомлинський План. 1. Основні етапи життя і діяльності А. Макаренка. 2. А. Макаренко про педагогічну майстерність. План. 1. Основні етапи життя і діяльності А. Макаренка. 2. А. Макаренко про педагогічну майстерність. 3. Система роботи новатора А. Макаренка як приклад для становлення педагога-майстра. 4. В. Сухомлинський - людина, вчитель, вчений. 5. Новаторські ідеї педагога В.Сухомлинського.
Педагогічна система Макаренка сучасна, а в його концепції розкрито і науково обґрунтовано об'єктивні закономірності і принципи формування особистості як соціального феномену. Висновки. Отже, А.С. Макаренко зробив великий внесок у розвиток педагогіки. А.С. Макаренко створив найефективнішу педагогічну систему ХХ століття. В його творах глибоко і всебічно показана теорія і практика виховання нової людини, охарактеризована цілісна система науково-педагогічного знання, системотворчим елементом якої є принципи доцільності і єдності розвитку особистості і колективу.
Педагогічна система А.С.Макаренко багатогранна. Вона вивчається макаренковедамі всього світу в різних аспектах. Значна кількість питань пов'язана з оцінкою особистості А.С.Макаренко як педагога та аналізом його педагогічних поглядів. Цю проблему досліджують педагоги і психологи світу - Д.Данстен (Великобританія) [14], П.Рокушфалві (Угорщина) [52], Ф.Патакі (Угорщина) [44], В.Зюнкель [20], З.Вайтц [52], Г.Хілліг [53], Л.Фрезе (Німеччина) [50], М.Біблюк [5], А.Левін (Польща) [27], Г.Б.Волков [11]
1. Жизнь и педагогическая деятельность Макаренко. Антон Семенович Макаренко (1888—1939) Краткие биографические данные Основные направления педагогической деятельности Труды: книги, учебники, статьи 1905 г окончил с отличием высшее начальное училище с одногодичными педагогическими курсами. Бурные события периода первой русской революции 1905 г. сильно захватили способного и активного юношу, рано осознавшего свое педагогическое призвание и страстно увлеченного гуманными идеями русской классической литературы. Огромное влияние на формирование мировоззрения Макаренко оказал М. Горький, владевший т
А.С. Макаренко скачать реферат. (Размер файла - 14.0 Kb). 04.10.2012, 16:20. 1 марта 1888 года в городке Белополье Харьковской губернии (Сумская область) в семье старшего маляра железнодорожных мастерских Смена Григорьевича Макаренко родился сын Антон, Тося, как его называли родители. Семье Макаренко жилось трудно. Еле-еле удавалось свести концы с концами. Отец трудился в мастерских от рассвета до заката, но заработки были скудными.
А.С. Макаренко отрабатывал свою основополагающую идею: работа — забота. Уже в начале деятельности в полтавской колонии он видел что «соседство такого понятия, как труд, оказывалось достаточным, чтобы быть уверенным в спасительности многих средств никакого отношения к труду не имеющих». Антон Семенович видел последствия нейтральности рабочего процесса, так как связывал его с автономностью, и с тем, что труд составляют механические действия. Или выражаясь словами воспитанников Макаренко, простое механическое выполнение работы освобождает, от каких бы то ни было нравственных обязательств.
А.С. Макаренко Закончив Учительский Институт в Полтаве Макаренко начинает свою педагогическую деятельность в железнодорожной школе при вагонном заводе, где работал его отец и где «воздух был чище, чем в других местах; рабочее, настоящее пролетарское общество крепко держало школу в своих руках… Из этой школы вышло много большевиков».
Педагогічна діяльність А. С. Макаренка продовжувалася у буремні роки під Полтавою. У 1919 здійснювався своєрідний педагогічний експеримент. Під Полтавою було створено дитячі комуни і школи. Відтак, на початку своєї педагогічної діяльності з безпритульними дітьми А. С. Макаренко стикнувся з великими труднощами і, насамперед матеріальними. Запропонована йому колонія розміщувалася у 10 верстах від Полтави в маєтку колишніх поміщиків Трепке. Цей маєток було отримано ще в 1920 році в.
Комментарии
Отправить комментарий