строк надання відповіді на запит

строк надання відповіді на запит


Доброго дня!Поясніть будь ласке щодо обчислення строку надання відповіді на запит на інформацію відповідно до ст.20 Закону України "Про доступ до публічної інформації". Відповідно до ст. 20 вказаного закону передбачено, що розпорядник інфориації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п"яти робочих днів з дня отримання запиту. Таким чином, 5 робочих днів буде рахуватися з наступного робочого дня? тобто, у раз, якщо запит надійшов до державного органу 11.11.2019, то відповідь має бути надана 18.11.2019, а не 15.11.2019. Чи є офіціне роз"яснення з цього питання


Таким чином, строки надання відповідей на запити є більш скороченими порівняно зі строками надання відповідей на звернення громадян. Крім того, застосування саме Закону «Про доступ до публічної інформації» при наданні людям відповідей на їхні запити щодо отримання інформації про нарахування і виплату пенсій є принциповим. Адже отримання такої інформації входить саме до предмету регулювання зазначеного Закону, а не Закону «Про звернення громадян».


Якщо запит передбачає надання великого обсягу інформації або потребує її пошуку серед значної кількості даних, розпорядник може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням продовження. Про продовження строку він повідомляє запитувача у письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. Відповідно до частини другої ст. 2 цей Закон не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.


Лист-запит, безперечно, погребує відповіді: ви можете повідомити, що отриманий запит вивчаєте, надіслати каталоги, прейскуранти, запропонувати змінити умови, вказані в запиті, відмовити в постачанні товару чи іншому проханні. Так, якщо ви зацікавлені у постачанні зазначеного товару, то у відповідь на запит надсилаєте оферту. Оферта - це письмова пропозиція про постачання товару, яку робить продавець покупцеві. У ній висловлюється бажання чи готовність укласти угоду купівлі-продажу на умовах, викладених у пропозиції33. Наприклад: Шановні панове! Із вдячністю підтверджуємо отримання Вашого запит


Фіскали часто "плутають" у запитах строки для надання відповіді й, посилаючись, наприклад, на п. 73.3 ПКУ, вимагають надати відповідь протягом 10 днів, погрожуючи позаплановою перевіркою. Пам'ятайте! Незалежно від підстав, зазначених у запиті, 10-денний строк – це в будь-якому випадку зона вашої безпеки. 99 % запитів ДФС незаконні! Як виглядає законний запит?  4. Необхідно підготувати проект відповіді на запит. При цьому якщо вимоги про надання інформації, сформульовані в запиті, є незаконними, у відповіді слід провести роз'яснення, в яких випадках документи можуть бути видані, і вказати підстави для відмови в задоволенні запиту. Не соромтеся цитувати у відповіді конкретні статті закону.


СТРОК ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТ ➤ Правила гри для бізнесу ➤ Свіжі новини про бізнес в Україні ➤ Думки експертів на biz.ligazakon.net.  Погодження з Держфінмоніторингом строків надання інформації. Погодження з Держфінмоніторингом строків надання інформації. ПРАВОВА ПОДІЯ: Мінфін затвердив новий Порядок погодження з Держфінмоніторингом суб'єктами первинного фінансового моніторингу строків подання запитуваної інформації. Вплив на бізнес: У разі якщо суб'єкт не має можливості забезпечити з об'єктивних причин дотримання строків, він подає в Держфінмоніторинг заяву.


Окрім цього, строки надання відповіді на запит є короткими, адже становлять 5 робочих днів з моменту отримання запиту, на відміну від 30-денного терміну, встановленого Законом України «Про звернення громадян» . Окрім цього, зручно звертатись з адвокатськими запитами ще й тому, що до звернення до суду з відповідним позовом можливо отримати реальну інформацію щодо виниклого спору і сформувати правову позицію для захисту інтересів свого клієнта. Здавалося б, на перший погляд, все досить просто і зручно, Клієнт захищений, а адвокат обізнаний і проінформований, адже «хто володіє інформацією, той во


Доступ до публічної інформації. Строки надання відповіді на інформаційний запит. Деталі. Батьківська категорія: ROOT.  Відповідно до вимог Закон України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.


Таким чином, строки надання відповідей на запити є більш скороченими порівняно зі строками надання відповідей на звернення громадян. Крім того, застосування саме Закону «Про доступ до публічної інформації» при наданні людям відповідей на їхні запити щодо отримання інформації про нарахування і виплату пенсій є принциповим. Адже отримання такої інформації входить саме до предмету регулювання зазначеного Закону, а не Закону «Про звернення громадян».


Відповідь на Запит на публічну інформацію надається не пізніше п’яти робочих днів з дня його отримання відповідно до вимог статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації». На якій мові допускається звертатися до органів державної влади та місцевого самоврядування? Які терміни та порядок розгляду звернень громадян в контролюючих органах?  Рішення щодо звернень громадян та відповіді на них оформляються відповідно до вимог законодавства про мови. Такі рішення та відповіді можуть бути викладені в перекладі мовою спілкування заявника.  А в запитах на інформацію мова йде про надання публічної інформації, якою володіє або повинен володіти її розпорядник.


Якщо запитувач попросить про надання письмової відповіді по суті запиту або не відповість на листа електронною поштою до закінчення п’ятиденного строку (частина перша статті 20 Закону), йому надсилається письмова відповідь по суті. 5.1.3. Якщо запитувана інформація (документ) наявна в розпорядника в електронній формі, то надання відповіді на запит здійснюється згідно з пунктом 5.1.2. цими Рекомендаціями. 5.2. Наявність в запитуваному документі інформації з обмеженим доступом не перешкоджає безумовному наданню відкритої інформації з нього (частина сьома статті 6 Закону).


Софіївський район >> Доступ до публічної інформації Зразки відповідей на інформаційний запит. Версія для друку Написати листа. № п/п. Зразки відповідей на інформаційний запит. 1. Розп. доступ до публічної інформації порядок.doc. 2. Про розгляду запиту.doc. 3. Зразок відповіді 11 продовження терміну.doc. 4. Зразок відповіді 1.doc. 5. Зразок відповіді 2.doc. 6. Зразок відповіді 3.doc. 7. Зразок відповіді 4.doc.


Строк відповіді на запит. 1. За результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку,виявлено факти, котрі свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДФС.  Це найпоширеніша та найсуперечливіша підстава для надсилання запиту, адже в пп. 78.1.1 ПКУ мовиться, що ненадання пояснень і їх документальних підтверджень на запит податківців протягом 10-ти робочих днів із дня отримання


13. Відповідь на запит на інформацію про особу здійснюється з урахуванням заходів щодо унеможливлення несанкціонованого доступу до інформації про неї інших осіб відповідно до Закону. 14. У разі надання особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.  8. У Формі запиту запитувачу надається можливість обрати форму надання відповіді - поштою, факсом, електронною поштою, а також ознайомитися з документами у спеціальному місці розпорядника інформації. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем.


Запит на інформацію та звернення – це не одне і те ж Особливостями надсилання письмових запитів, порядком отримання публічної інформації цікавились учасники чергового телефонного сеансу „гаряча” лінія Тернопільської об’єднаної ДПІ. Цього разу на прямому зв’язку з мешканцями Тернополя та Тернопільського району чергував завідувач сектору забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян Олег Ростиславович Одіжинський. Найактуальніші питання та відповіді на них пропонуємо вашій увазі.  І основною відмінністю, що має практичне значення, є строк надання відповіді. На запити — 5 робочих днів, на звернення — 30 календарних днів. – Що таке публічна інформація і хто її може отримувати?


Як реагувати на запит від ДФС із вимогою надати інформацію про окремі аспекти діяльності підприємства, наявність офісних, складських, виробничих приміщень, надання копії документів тощо і чи надавати інформацію? ► електронна бухгалтерська газета «Інтерактивна бухгалтерія» ► величезна база аналітичних статей і відповідей на безліч професійних питань ► цілодобові онлайн-консультації ► база законів, постанов, наказів, роз'яснень органів влади, листів, інших нормативних документів ► Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»


Якщо запит стосується надання великого обсягу інформації – строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Якщо запит стосується інформації про стан довкілля, якість харчових продуктів та предметів побуту, надзвичайні події, інформації необхідної для захисту життя чи свободи особи – не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. Розпорядник може переслати Ваш запит іншому органу влади у випадку, якщо він не володіє запитуваною Вами інформацією.  відстрочку задоволення запиту на інформацію; ненадання відповіді на запит на інформацію; надання недостовірної або неповної інформації; несвоєчасне надання інформації


Якщо запитувач попросить про надання письмової відповіді по суті запиту або не відповість на листа електронною поштою протягом п’яти робочих днів, йому надсилається письмова відповідь по суті. 10. Наявність в запитуваному документі інформації з обмеженим доступом не перешкоджає безумовному наданню відкритої інформації з нього (частина сьома статті 6 Закону).


Якщо запитувач попросить про надання письмової відповіді по суті запиту або не відповість на листа електронною поштою протягом п’яти робочих днів, йому надсилається письмова відповідь по суті. 10. Наявність в запитуваному документі інформації з обмеженим доступом не перешкоджає безумовному наданню відкритої інформації з нього (частина сьома статті 6 Закону).


Відлік строку розгляду запиту здійснюється з дня, наступного за днем його отримання Національним бюро.  2.17. У разі надання відповіді на запит на публічну інформацію електронною поштою посадова особа, визначена виконавцем, після відправки електронною поштою відповіді автору запиту на публічну інформацію роздруковує звіт про відправку, в якому повинна міститися інформація про: відправника відповіді (адреса електронної пошти), адресата, дату та час відправки, а також зміст документа. Після цього працівник, який здійснив відправку відповіді на запит на публічну інформацію, зазначає свою посаду, прізвище, ім’я, по батькові та проставляє підпис.


Зразки написання листів-відповідей. Правила та рекомендації щодо структури, оформлення та відправки листа-відповіді.  Лист-відповідь є частиною ділового листування і складається у відповідь на офіційну пропозицію, запит або прохання. Він може містити як схвальне рішення (згоду), так і відмову. Такого роду листи в службовому листуванні підпорядковуються групі правил, яких потрібно дотримуватись при їх написанні. До них відносяться: Оперативність. При отриманні листа-прохання або запиту, потрібно негайно відреагувати і надіслати відповідь, щоб виглядати в очах клієнтів і підприємців відповідальним та надійним партнером. Належне оформлення.


Якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів із дня отримання запиту. Відповідно до статті 23 Закону № 2939 рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.


Стаття 20. Строк розгляду запитів на інформацію: 1. Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.2. У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, - - на портале Законодавство.com


ненадання відповіді на запит. на інформацію. несвоєчасне надання інформації.  Відмовою в задоволенні запиту на інформацію можна вважати відповідь, з якої випливає, що усю або частину запитуваної інформації розпорядник не надасть. Обґрунтуванням у таких випадках може бути різне: «ми не володіємо інформацією…», «запитувана інформація не є публічною…», «запитувана інформація містить персональні дані…», «інформація належить до службової/конфіденційної/таємної…», «відділ економічного розвитку не укладає запитуваних договорів» та ін.


Це визначення надає чимало відповідей про правову природу адвокатського запиту. Давайте проаналізуємо її. Запитувач інформації Як випливає з визначення, наданого Законом, звернутися до когось з адвокатським запитом може лише адвокат.  надавати інформацію на адвокатський запит та не несе відповідальності за ненадання (несвоєчасне надання) відповіді на нього. Закон містить застереження, що інформація та копії документів, отриманих під час здійснення кримінального провадження, здійснюється в порядку, встановленому кримінальним. 2.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

гдз збірник задач і самостійних робіт 7 клпс кирик

гдз 9 класс всесвітня історія

гдз 10 класс алгебра нелін