нова економічна класифікація видатків
нова економічна класифікація видатків
Нова класифікація видатків бюджету розроблена на основі класифікації функцій управління (КФУ), опублікованої статистичним відділом Організації об'єднаних націй. Класифікація має три рівні категорії (від 1 до 10), групи та класи. Категорії - це загальні цілі державного управління, а групи і класи описують засоби досягнення цих загальних цілей. Видатки бюджету класифікуються за чотирма ознаками 2.Економічна класифікація видатків бюджету (за економічною характеристикою операцій, при проведенні яких здійснюються ці видатки) (КЕКВ); 3.Відомча класифікація видатків (за ознакою головного розпорядника бюджетних коштів) (КВКВ); 4. Програмна класифікація видатків бюджету (КПКВ).
1. Внести зміни до Економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 14.01.2011 р. N 11 “Про бюджетну класифікацію” (із змінами), виклавши її у новій редакції, що додається. 2. Цей наказ набирає чинності з 01.01.2013 р. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Мярковського А.І.
Економічна класифікація видатків. Видатки бюджетних установ, які вони здійснюють в процесі надання нематеріальних послуг, за економічним змістом відрізняються від витрат госпрозрахункових підприємств та організацій. Під видатками розуміють державні платежі, які не підлягають поверненню (тобто не створюють і не компенсують фінансові вимоги). Крім того, нова класифікація видатків дає можливість оперувати поняттям “видатки” не тільки на мікроекономічному рівні щодо бюджетних установ як господарських одиниць, але й на рівні загальних державних видатків, тобто на макроекономічному рівні. Бюджетна класифікація складається з таких розділів: · класифікація доходів бюджету
Відповідно до кодів економічної класифікації видатків (далі – КЕКВ) здійснюється планування та облік видатків бюджетних установ. Під видатками розуміють державні платежі, які не підлягають поверненню, не створюють і не компенсують фі‐ нансові вимоги. Вони бувають відплатними, тобто здійсненими в обмін на товар чи послугу, або невідплатними. Видатки бюджету за економічною класифікацією поділяються на: • КЕКВ 2000 – поточні видатки; • КЕКВ 3000 – капітальні видатки Залежно від джерел покриття видатки поділяються на загального та спеціального фондів. 12. V.
Видатки бюджету України (структура)👉 Бюджету на охорону здоров`я ✅ Бюджету на освіту ✅ Бюджет на оборону. Cтруктура видатків Державного бюджету України на 1.06.2020 за найбільш вагомими показниками (економічна класифікація): Видатки державного бюджету України (програмна класифікація) в 2020 р. (млн. грн.) на 1.06.2020. Код бюджетної класифікації. Видатки. Усього.
Економічна класифікація видатків бюджету відображає чітке розмежування видатків як одержувачів бюджетних коштів, так і бюджетних установ в подальшому з детальним їх розподілом. Економічна класифікація видатків визначає предметно-цільове призначення коштів і поділяє видатки на [Додаток АБ]: 1. капітальні видатки (код 2000) – кошти, на створення державних запасів і резерві та придбання основного капіталу, належать до спеціально фонду; 2. поточні видатки (код 1000) – кошти, що спрямовуються на поточні цілі, належать до загального фонду
4. Бюджетна класифікація видатків. Видатки з державного бюджету України — це економічні відносини, які виникають у зв'язку з розподілом централізованого фонду грошових коштів держави і його використання за цільовим призначенням. Значна кількість певних видів бюджетних видатків обумовлена низкою факторів: природою і функціями держави, рівнем соціально-економічного розвитку країни, адміністративно-територіальним устроєм держави, формами надання бюджетних коштів тощо. Нова функціональна класифікація, яка була прийнята у 2001 р., — це класифікація, побудована на основі загальноприйнятої міжнародної методології, розробленої статистичним відділом Організації Об'єднаних Націй.
130104 Видатки на утримання центрів з інвалідного спорту і реабілітаційних шкіл 5041 Утримання центрів з інвалідного спорту і реабілітаційних шкіл 0810. 130105 Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань та заходів з інвалідного спорту 5042 Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань та заходів з інвалідного спорту 0810. 130113 Централізовані бухгалтерії 5050 Централізований бухгалтерський та фінансовий облік у сфері фізичної культури і спорту 0810. 130115 Центри "Спорт для всіх" та заходи з фізичної культури 5060 Утримання центрів «Спорт для всіх» та проведення заходів
Класифікація видатків бюджетів являє собою угруповання витрат бюджетів всіх рівнів і відображає спрямування бюджетних коштів на виконання одиницями сектору державного управління і місцевого самоврядування основних функцій, вирішення соціально-економічних завдань. Структура уніфікованого коду бюджетної класифікації видатків бюджетів представлена в табл. 5.2. Таблиця 5.2. Структура коду класифікації видатків бюджетів.
Державний бюджет України є основним фінансовим планом. В Україні існує багато фінансових планів утворення і використання певних фондів коштів. Але бюджет є основним з них за величиною, за суспільно-політичним значенням, за ступенем впливу на інші фонди коштів. Крім того, Державний бюджет України з абсолютною більшістю з них об'єднаний організаційно, тобто надходженням або витрачанням певних грошових коштів
Економічна класифікація видатків, на відміну від попередніх, має безпосереднє застосування в межах системи бухгалтерського обліку, оскільки саме стосовно її кодів здійснюється планування та облік видатків бюджетних установ. Зазначеним нормативним документом затверджено загальну економічну класифікацію видатків, яка визначає спрямованість як видатків бюджету в цілому, так і розпорядників коштів зокрема (дод. 10). У межах зазначеної класифікації виокремлено такі основні напрямки: 1000 — поточні видатки
Економічна класифікація відповідає класифікації доходів і складається з: • поточних видатків, які пов’язані з оплатою товарів і послуг, субсидій і поточних трансфертів; • капітальних видатків, пов’язаних з придбанням основного капіталу (придбанням предметів і обладнання терміном служби більше року, капітальне будівництво і капітальний ремонт), створенням державних запасів і резервів, придбанням землі і нематеріальних активів, капітальних трансфертів. Вони відображають фактичне виконання норм затверджених кошторисом, є показником кінцевого виконання кошторису установи, тому при виконанні планового обсягу робіт вони повинні відповідати сумам асигнувань за кошторисом.
Бюджетна класифікація видатків багаторівнева і є розмежуванням видатків за економічними ознаками. Особливістю бюджетної класифікації е чітке розмежування видатків за економічними ознаками з детальним розподілом коштів за їх предметними ознаками (заробітна плата, нарахування, всі види господарської діяльності, виплати населенню, що іменуються як трансферти, та інші категорії). Запровадження нової функціональної класифікації видатків бюджету здійснено з метою приведення її у відповідність з міжнародними стандартами, зокрема з класифікацією функцій управління (КФУ), опублікованою статистичним відділом ООН
1.1. Економічна класифікація видатків бюджету призначена для чіткого розмежування видатків бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів за економічними характеристиками операцій, які здійснюються відповідно до функцій держави та місцевого самоврядування. Економічна класифікація видатків бюджету забезпечує єдиний підхід до всіх учасників бюджетного процесу з точки зору виконання бюджету. {Підпункт 1 підпункту 2.2.4 пункту 2.2 глави 2 доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства фінансів N 348 від 01.03.2013}.
Большая электронная база правовых знаний, содержащая нормативно-правовую библиотеку кодексов, законов, подзаконных актов министерств и ведомств, судебной практики, международных актов, научно-практические комментарии к основным законодательным актам Украины, сборник стандартов, нормативов, классификаторов, регламентных и прочих технических условий в сфере стандартизации, метрологии, сертификации и оценки соответствия, шаблоны договоров, исковых заявлений и прочей правовой документации, юридическая литература в электронном виде, историко-правовые документы, среди которых Статьи Богдана Хмельниц
Забезпечення повною потребою у видатках на утримання центрального апарату Міністерства охорони здоров"я України за КПКВ 2301010 по загальному фонду на 2019-2020 роки необхідне для виконання функцій покладених на Міністерство, особливо в період реформування галузі. Це дасть змогу для здійснення більшого контролю за.
Для того щоб правильно визначити КЕКВ, бюджетним установам необхідно виходити з економічної сутності платежу. У цьому питанні необхідно керуватись Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженою наказом Мінфіну від 12.03.2012 р. № 333 (далі — Інструкція № 333). Як зазначено в п. 10 п.п. 2.2.4 цієї Інструкції оплата послуг з розробки нормативів, паспортів та надання дозволів на водокористування; надання дозволів на відведення земельних ділянок; виготовлення технічної документації на земельні ділянки; надання експертних висновків, рекомендацій тощо здійснюєт
5. Видатки бюджету класифікуються за економічною характеристикою операцій, що здійснюються при їх проведенні (економічна класифікація видатків бюджету). За економічною класифікацією видатків бюджету видатки бюджету поділяються на поточні та капітальні. 6. Класифікація кредитування бюджету систематизує кредитування бюджету за типом позичальника та поділяє операції з кредитування на надання кредитів з бюджету і повернення кредитів до бюджету. 7. Економічна класифікація видатків бюджету: 8. 9. 3. Доходи бюджетних установ тісно пов'язані із поняттям розпорядника коштів, за допомогою якого схема фінансових відносин бюджетної установи унаочнюється і стає зрозумілішою.
Видатки на відрядження відображаються за кодом економічної класифікації видатків 1140. Сюди відносять видатки на оплату проїзду, добових, квартирних під час службових відряджень; оплату підйомних, проїзду, добових при переміщенні працівників; сесійних виїздів народних суддів; відряджень на курси і в навчальні заклади, на сесії, семінари, наради і конференції тобто всі видатки на відрядження, що сплачуються за рахунок бюджетних коштів у випадках, передбачених законодавством України.
Інші видатки на соціальний захист ветеранів війни та праці. Надання фінансової підтримки громадським організаціям інвалідів і ветеранів, діяльність яких має соціальну спрямованість. Технічне та бухгалтерське обслуговування закладів та установ соціального захисту. 1060. Соціальний захист ветеранів війни та праці. Інші видатки на соціальний захист ветеранів війни та праці. 1030. Надання фінансової підтримки громадським організаціям осіб з інвалідністю і ветеранів, діяльність яких має соціальну спрямованість.
Бюджетна класифікація видатків багаторівнева і є розмежуванням видатків за економічними ознаками. Особливістю бюджетної класифікації е чітке розмежування видатків за економічними ознаками з детальним розподілом коштів за їх предметними ознаками (заробітна плата, нарахування, всі види господарської діяльності, виплати населенню, що іменуються як трансферти, та інші категорії). Запровадження нової функціональної класифікації видатків бюджету здійснено з метою приведення її у відповідність з міжнародними стандартами, зокрема з класифікацією функцій управління (КФУ), опублікованою статистичним відділом ООН
13. Економічна класифікація видатків бюджету. 14. Інструкція з обліку коштів, розрахунків та інших активів бюджетних установ. 15. Порядок відображення в обліку операцій в іноземній валюті. 16. Інструкція з обліку необоротних активів бюджетних установ. 17. Інструкція з обліку запасів бюджетних установ. 18. Інструкція про порядок відображення в обліку бюджетних установ операцій з централізованого постачання матеріальних цінностей. 19. Типова інструкція про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ.
Забезпечення повною потребою у видатках на утримання центрального апарату Міністерства охорони здоров"я України за КПКВ 2301010 по загальному фонду на 2019-2020 роки необхідне для виконання функцій покладених на Міністерство, особливо в період реформування галузі. Це дасть змогу для здійснення більшого контролю за.
1.1. Економічна класифікація видатків бюджету призначена для чіткого розмежування видатків бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів за економічними характеристиками операцій, які здійснюються відповідно до функцій держави та місцевого самоврядування. Економічна класифікація видатків бюджету забезпечує єдиний підхід до всіх учасників бюджетного процесу з точки зору виконання бюджету. {Підпункт 1 підпункту 2.2.4 пункту 2.2 глави 2 доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства фінансів N 348 від 01.03.2013}.
Перехідна таблиця від кодів Тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (ТКВК) до Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів / Тимчасової класифікації видатків та кредитування для бюджетів місцевого самоврядування, які не застосовують програмно-цільового методу (ТПКВКМБ/ТКВКБМС) та кодів. функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету (КФК). Код ТКВК. 10000. Інші видатки на соціальний захист ветеранів війни та праці. 3201. Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів і ветеранів.
Економічна сутність і склад видатків бюджетних установ. Видатки бюджетних установ мають важливе значення у фінансовому забезпеченні потреб соціально-економічного розвитку громадян, тому що видатки - це кошти, які держава спрямовує на здійснення різноманітних програм і заходів, що розробляються та затверджуються органами влади на новий бюджетний період. Відповідно до Бюджетного кодексу України, видатки бюджету - кошти, спрямовані на здійснення програм та заходів, передбачених відповідним бюджетом.
6. Затверджено Типову програмну класифікацію видатків та кредитування місцевих бюджетів / Тимчасову класифікацію видатків та кредитування для бюджетів місцевого са-моврядування, які не застосовують програмно-цільового методу. 7. Удосконалено форми документів, що застосовуються під час казначейського об-слуговування місцевих бюджетів. Завдання, визначені у Стратегії, відповідають положенням нової редакції БКУ (з урахуванням комплексних змін, внесених у 2010 та 2014 роках у рамках реалізації бюджет-ної реформи).
Операції з обліку фактичних видатків систематизуються в облікових регістрах в розрізі кореспонденції субрахунків та кодів економічної класифікації видатків з відокремленим відображенням фактичних видатків за джерелами їх покриття відомість за розрахунками з іншими кредиторами (Меморіальний ордер N 6 (форма N 409 (бюджет)); Накопичувальна відомість за розрахунками в порядку планових платежів (Меморіальний ордер N 7 (форма N 410 (бюджет)); Накопичувальна відомість за розрахунками з підзвітними особами (Меморіальний ордер N 8 (форма N 386 (бюджет)); Зведення накопичувальних відомостей про витрачання продуктів харчування (Меморіальний ордер N 12 (форма.
13. Економічна класифікація видатків бюджету. 14. Інструкція з обліку коштів, розрахунків та інших активів бюджетних установ. 15. Порядок відображення в обліку операцій в іноземній валюті. 16. Інструкція з обліку необоротних активів бюджетних установ. 17. Інструкція з обліку запасів бюджетних установ. 18. Інструкція про порядок відображення в обліку бюджетних установ операцій з централізованого постачання матеріальних цінностей. 19. Типова інструкція про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ.
бюджетів, повною й скороченою економічною класифікацією видатків бюджету. Скорочена економічна класифікація видатків бюджету включає: оплату праці (код 2110), нарахування на оплату праці (код 2120), медикаменти та перев'язувальні матеріали (код 2220), продукти харчування (код 2230), оплату комунальних послуг та енергоносіїв (код 2270), дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм (код 2281), окремі заходи по реалізації. державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку (код 2282), соціальне забезпечення (код 2700). допущеними технічними помилками затверджується нова довідка, де вказуються реквізити тієї довідки, у якій були допущені технічні помилки.
У структурі касових видатків загального та спеціального фондів державного бюджету за економічною класифікацією у 2018 році найбільші частки припадають на: · міжбюджетні трансферти (КЕКВ 2620 «Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів», КЕКВ 3220 «Капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів») (30,3% або суму 298,9 млрд грн) · видатки на обслуговування боргу (КЕКВ 2410 «Обслуговування внутрішніх боргових зобов'язань», КЕКВ 2420 «Обслуговування зовнішніх боргових зобов'язань») (11,8 % або 116,3 млрд грн). 27. Питома вага видатків державного бюджету у 2017-2018 роках за функціональною класифікацією. % 110. 100.
Економічної класифікації видатків бюджету та класифікації кредитування бюджету - Державну казначейську службу України. 4. Державній казначейській службі України (Харченко С. І.) при складанні та поданні звітності у відповідному бюджетному періоді застосовувати: у звіті про виконання Зведеного бюджету України - Класифікацію доходів бюджету, Функціональну класифікацію видатків та кредитування бюджету, Економічну класифікацію видатків бюджету, Класифікацію кредитування бюджету
грн. КТКВіК. Найменування видатків та надання. кредитів за тимчасовою класифікацією. 2014 рік (звіт). Крім того, виконано по звіту капітальні видатки. по спец.фонд. у за рахунок 2015 коштів, рік. (найменування видатків/надання кредитів за тимчасовою класифікацією). КТКВіК. 3.Виклад запиту видатків/ надання кредитів за функціональною структурою в розрізі економічної класифікації/ класифікації кредитування. 3.1. Виклад запиту видатків/надання кредитів на 2016 рік за функціональною структурою в розрізі економічної класифікації видатків/класифікації кредитування (по кожній функції): (грн.) КЕКВ/ ККК. ‘1. Найменування видатків у розрізі підпрограм та кодів економічної. класифікації. 2.
Комментарии
Отправить комментарий