перспективний досвід роботи роботи вчителя початкових класів
перспективний досвід роботи роботи вчителя початкових класів
Досвід роботи. вчителя початкових класів Миронівської загальноосвітньої школи I- II ступенів Світловодського району Кіровоградської області. 2013 рік. Розділ 1. ,, Мої досягнення’’. Опис власного педагогічного досвіду Учитель готується до гарного уроку все життя Як зробити щоб це вчення не перетворилося на гіркі тортури? Що придумати, щоб урок читання став найулюбленішим? Як учити читанню, щоб діти полюбили книгу, адже книга, прочитана в дитинстві, залишається в пам'яті на все життя і впливає на подальший їх розвиток? Ці питання завжди хвилювали мене, примушували шукати, пробувати і накопичувати нове в своєму досвіді. Всі методи хороші, якщо вони приносять добрий результат і виправдовують мету.
Сідненко Валентина Олександрівна. Вчитель початкових класів. Павлівської загальноосвітньої школи I – III ступенів. Світловодської РДА. Стаж роботи: 29 років. Проблема самоосвіти: «Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках читання та математики шляхом використання інтерактивних методів навчання». Педагогічне кредо: «Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра».
Перспективний план роботи вчителя початкових класів Перспективний план роботи вчителя початкових класів Автор: вчитель початкових класів Чудак Марія Сергіївна Науково – методична тема: «Впровадження інтерактивних методів навчання молодших школярів як засіб підвищення ефективності навчально-виховного процесу». К. […] http://urok-ua.com/perspektyvnyj-plan-roboty-vchytelya-pochatkovyh-klasiv/. Класс0. Все для вчителя. добавлена 13 июня 2018 в 16:07. Комплексно-хвильові уроки на тему “Осінь” для 4 класу https://super.urok-ua.com/kompleksno-hvilovi-uroki-na-temu-osin-dlya-4-klasu/.
Опис досвіду роботи вчителя початкових класів. Новозапорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Заставської Ганни Володимирівни. Розвиток творчої особистості. „Формування творчої людини треба починати. В весну життя, тобто в дитинстві”. Ян Амос Коменський. Актуальність проблеми. Основні напрямки освіти в Україні вимагають створення школи, яка має на меті розвиток гармонійно цілісної особистості, де у центрі уваги – учень з його обдарованістю, здібностями, потенційними можливостями. Початкова ланка не може залишатись осторонь, оскільки саме в ній розвиваються творчий потенціал дитини, її
Спеціальність : “ Початкове навчання “ Посада : вчитель початкових класів Педагогічний стаж : 19 років Категорія : перша Попередня атестація : 2010 рік Курсова перепідготовка : 2013 рік Назва і зміст досвіду : Використання ігрових технологій в навчально-виховному процесі початкової школи. № слайда 3. Описание слайда: Проблема, над якою працюю: Навчальна гра у початковій школі. № слайда 4. Описание слайда: Використання ігрових технологій на уроках у початковій школі Кредо : Люби. Вір. Знай.
Комп’ютерна презентація про перспективний педагогічний досвід вчителя початкових класів І категорії Шевченківської ЗОШ І-ІІІст. Кузевич Л.О. Завантажити презентацію. Групова робота зазвичай потребує об’єднання дітей в групи. В своїй практиці використовую такі види груп: Пара Трійка Четвірка Ланкова. Слайд 10. Відпочиваємо також разом! Слайд 11. Презентація роботи в групах на уроці української мови на тему “ Спільнокореневі слова ”. Слайд 12. Підсумки уроку – робота в парах “ Як почував себе на уроці “. Слайд 13. Ігрові завдання для груп на уроках української мови.
Вивчення перспективного педагогічного досвіду. 1. Визначення теми досвіду. 2. Вивчення літератури з даного питання. Залучити МО вчителів початкових класів до вивчення досвіду роботи вчительки Н. Протягом року. До 15.01. 1. Вивчити систему роботи вчителя з проблеми організації групової роботи на уроках фізики. Визначити, які форми і методи характерні для її досвіду, що забезпечують високу результативність та ефективність навчання та виховання.
Презентація досвіду вчителя початкових класів Бершадської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 3Пугач С.М. № слайда 2. Описание слайда: Пугач Світлана Миколаївна Освіта – вища,Вінницький державний педагогічний інститут, 1995 рік.Спеціальність – педагогіка і методика початкового навчання та психологія.Педагогічний стаж – 18 років.Кваліфікаційна категорія – вища. № слайда 3. Описание слайда: Я щоранку заходжу в клас. На дитячих обличчях – усміх. Що я варта, діти, без вас? Я в безмежнім боргу перед вами. Щоб любові вогонь не згас, Щоб віддать дітям серце і душу, Я щоранку заходжу в клас. Я – учитель, я вчити хочу. № слайда 4.
Узагальнення досвіду роботи вчителя над проблемою "Формування мовленнєвої компетентності". Тому ставлю перед собою перспективну мету: підготувати дитину не до наступного уроку, а до самостійного життя, тобто, виявити творчий потенціал учнів, створити умови для розвитку творчої особистості, яка вміє формувати власну думку, розв’язувати проблеми, здатна самостійно займатися власною освітою. Як відомо, мовлення людини є складовою частиною її діяльності, що дозволяє пізнавати світ і спілкуватися. З першого класу проводжу велику роботу над словом. Для цього використовую різноманітні дидактичні та мовні ігри. Спочатку привчаю дітей навчитися уважно слухати запропонований твір, казку, загадку, прислів’я.
Мета вчителя початкової школи – орієнтація на можливості й потреби учнів, на виявлення і розвиток інтересів, нахилів і здібностей кожної дитини, забезпечення та впровадження інноваційних технологій, пошуково-дослідницької та проектної діяльності, їх практична значимість для удосконалення навчально-виховного процесу та змісту освіти. Пізнавальна активність учня початкових класів виявляється в навчальній діяльності. Молодший школяр застосовує набуті в дошкільному дитинстві знання й активно діє, робить відповідні висновки, здатний виконувати складні розумові операції. Найголовнішим завданням педагога на кожному уроці є активізація пізнавальної діяльності.
Загальні відомості. Освіта: ВДУ ім. Лесі Українки, спеціальність – педагогіка і методика початкового навчання, 1997 рік. Спеціальність: вчитель початкових класів. Категорія: вища. Стаж роботи: 16 років. Курси підвищення кваліфікації: 2009 рік. Моя педагогічна філософія. Розвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учня. Створювати позитивний мікроклімат. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Формувати свідомо, активну особистість та громадянина своєї країни. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити. Про
Publishing platform for digital magazines, interactive publications and online catalogs. Convert documents to beautiful publications and share them worldwide. Title: Адреси перспективного педагогічного досвіду вчителів початкових класів м. Миколаєва, Author: ОЛЬГА КУБАРИЧ, методист ІКТ Миколаївського науково-методичного центру , Length: 2 pages, Published: 2012-08-09
Методична робота. Методичне об’єднання вчителів початкових класів. Керівник методичного об'єднання вчителів початкових класів -Феєр Лариса Іванівна. До даного методоб'єднання входять вчителі: Феєр Людмила Василівна - вчитель початкових класів. Феєр Лариса Іванівна - вчитель початкових класів, керівник даного методоб'єднання. Феєр Діана Юріївна- вчитель початкових класів, вихователь ГПД. Купар Світлана Василівна - вчитель початкових класів. Білак Оксана Василівна - вихователь ГПД. Корпош Тетяна Юріївна-вчитель початкових класів. Педагог-організатор Копинець Рената Юрівна. Порада
Вчителька початкових класів Ольга Мірошнікова, яка два роки пілотує новий Стандарт, ділиться досвідом труднощів та успіхів. Щодня я роблю невеликий фотозвіт про роботу у класі, коротенькі відео і обов’язково даю вчительські пояснення: що робимо і для чого. Це дуже пожвавило наше спілкування. Одночасно батьки дізнались, що таке інтеграція, як це – вчити за запитом, навіщо нам цеглинки LEGO на уроках і що воно за “ранкова зустріч”, на яку всі так поспішають. Прагну продемонструвати колегам, що вчитель нової школи має час і змогу поділитись своїм досвідом.
Підготовка вчителя початкових класів до естетичного виховання школярів висвітлена в працях О. Білої, Н. Євстігнєєвої, Л. Зімакової, О. Макарової, Н. Савченко, З. Сироти, Н. Сулаєвої, В. Федорчук та ін. Вивчається також зарубіжний досвід естетико-педагогічної підготовки вчителя (Н. Абашкіна, А. Джуринський, О. Глузман, Н. Кічук, Н. Лавриченко, М. Лещенко, Л. Пуховська, Т. Кошманова, М. Красовицький та ін.). Своє бачення естетико-професійних вимог до особистості педагога О. Сисоєва представила в роботі “Естетика праці вчителя”. Так, наголошує дослідниця, поведінка, думки, вчинки, мова, навіть рухи вчителя повинні мати естетичну забарвленість [262, с. 25].
ВІДГУК про роботу вчителя початкових класів СЗШ № 16 ЛИТВИНЕНКО ІРИНИ ІВАНІВНИ Литвиненко Ірина Іванівна працює в школі з 1995 року. За час роботи виявила високий рівень освіченості, професійної підготовки. Доцільно відбирає і ставить перед учнями навчальні завдання з урахуванням перспективного розвитку їх навчальних здібностей. Уміло використовує потенційні можливості змісту освіти для формування в учнів національно-історичної свідомості, почуття гордості за державу, український народ. Застосовує нестандартні форми організації навчально-виховного процесу, різні види самостійної розумової та п
Методична робота вчителя початкових класів автор: Звєрькова Світлана Владиславівна, вчитель початкових класів, керівник методичної комісії вчителів початкових класів та вихователів ГПД. У посібнику розглядаються сучасні інноваційні підходи до планування змісту і організації методичної роботи вчителів початкових класів і вихователів ГПД в процесі модернізації системи освіти, подано зразки планування методичної комісії. Кл. керівники 1-4 кл. 5. Популяризувати свій досвід роботи шляхом проведення мультимедійних презентацій, семінарів - практикумів, публікацій у фахових виданнях. Члени МК. Засідання 4.
Вступ до спеціальності. Сучасний учитель. Професіограма вчителя початкових класів. Вимоги до. Особистості вчителя, його знань та здібностей. Сучасні діти — народ особливо допитливий, їх цікавить усе: і польоти в космос, і проникнення в земні глибини, і дискусії в галузі політики, літератури і мистецтва, і суперечки про співвідношення науки і фантастики, і перспективи розвитку окремих наук. Необхідні знання для роботи з класним колективом, з окремими школярами накопичуються під час вивчення курсів педагогіки і психології, основ педагогічної майстерності, а практичний досвід педагогічних досліджень і застосування одержаних знань — у процесі проходження різних видів педагогічної практики.
– вивчення системи роботи вчителя, спостереження за його діяльністю; – бесіди з автором досвіду з метою виявлення таких елементів у його педагогічній діяльності, які складно визначити, виходячи тільки з відвідувань уроків, позакласних заходів, гурткових, факультативних занять тощо – глобальність досвіду. На практиці потрібно узагальнювати переважно не систему роботи вчителя, освітнього закладу, а розв'язання важливої педагогічної проблеми, форми, методи, прийоми, що вміло використовують педагоги тощо; – в узагальнених матеріалах йдеться лише про діяльність вчителя, але залишається поза увагою діяльність учнів; варто не забувати, що навчально-виховний процес – це процес двосторонній
Опис власного досвіду роботи. Останнє редагування: 2013-11-13. Автор: Максименко Наталія Василівна. Максименко Наталія Василівна, учитель початкових класів, класний керівник 2 – А класу. Педагогічний стаж – 12 років. Проблемне питання, над яким працюю: Створення ситуації успіху у молодших як необхідної умови для формування креативної, самодостатньої особистості. Життєвий вибір: чому я обрала професію вчителя? …нема щасливішої долі, Коли Людина з твоїх рук, Людино
Презентація досвіду роботи Вправа «Методична скарбниця» Мета: популяризувати досвід роботи вчителя. Обладнання: презентація досвіду роботи з теми. 12 слайд Хід вправи 3.1. Вступне слово. Усім відома істина – діти початкових класів люблять учитись, але часто забувають: діти люблять учитися добре та бажають бути успішними! І тому головне моє завдання створити умови, що забезпечать дитині успіх у навчанні, відчуття радості від того, що я «знаю», «вмію». 15 слайд.
Найновіші вакансії: Вчитель початкових класів підготовка до школи. Кращі роботодавці. Безкоштовний, швидкий та зручний пошук серед 128.000+ вакансій. Знайди омріяну роботу сьогодні з Jooble! Досвід роботи від 1 року. : В дитячий навчально - розвивальний центр потрібен вчитель раннього розвитку та підготовки до школи для дітей дошкільного віку Якщо Ви любите навчати дітей та у Вас є велике бажання розвиватися у цьому Хмельницький. 29 днів тому. Нова. Вчитель початкових класів. 12 000 грн. Happy Land, Нвк. Перевірені контакти. Описание вакансии Приватна школа «Happy Land» запрошує на роботу вчителя початкових класів на 2020−2021 навчальний рік !
- Чому серед такої кількості робіт нема повторення візерунка витинанки? У цих витинанках розкривається творчість кожного вчителя. Ми – різні, ми – творчі вчителі, тому пропоную об’єднатися в групи для подальшої роботи. 4. Об’єднання у три групи «Я – творчий учитель!» 5. Вправа «Фантастична добавка!» Були у матері Природи дві донечки такої вроди: хто їх побачив хоч на мить - не міг забути й розлюбить. Голубооку звали Флора. У неї очі, наче зорі, завжди замріяна, тендітна, ласкава, ніжна та привітна. А Фауна - швидка, як вітер, могла й за птахами летіти, і за оленями стрибати та з білочками пуст
Підготовка вчителя початкових класів до естетичного виховання школярів висвітлена в працях О. Білої, Н. Євстігнєєвої, Л. Зімакової, О. Макарової, Н. Савченко, З. Сироти, Н. Сулаєвої, В. Федорчук та ін. Вивчається також зарубіжний досвід естетико-педагогічної підготовки вчителя (Н. Абашкіна, А. Джуринський, О. Глузман, Н. Кічук, Н. Лавриченко, М. Лещенко, Л. Пуховська, Т. Кошманова, М. Красовицький та ін.). Своє бачення естетико-професійних вимог до особистості педагога О. Сисоєва представила в роботі “Естетика праці вчителя”. Так, наголошує дослідниця, поведінка, думки, вчинки, мова, навіть рухи вчителя повинні мати естетичну забарвленість [262, с. 25].
Комментарии
Отправить комментарий